نحوه ثبت سفارش در هزاره سوم
بعد از اینکه از بین طرح های موجود در سایت، طرح مورد نظر خود را پیدا کردید؛ با استفاده از دکمه نمایش محصول به صفحه داخلی محصول بروید. در این صفحه توضیحات مربوط به طرح و مشخصات آن به همراه مبلغ قابل مشاهده است. اما قسمتی که خیلی مورد توجه است بخش فرم محصول است.
در این بخش اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. این اطلاعات به منظور طراحی، طرح شماست. بعنوان مثال برای طراحی کارت ویزیت، اطلاعات مربوط به طرح از شما در خواست شده است؛ شما میبایست این اطلاعات را قبل از سفارش و افزودن طرح به سبد خرید تکمیل نمایید. بعد از تکمیل اطلاعات بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید تا طرح به سبد خرید اضافه شود.
در این مرحله شما قادر خواهید بود تا مجموع خرید خود را مشاهده کنید و برای ادامه فرایند خرید بر روی ادامه جهت تسویه حساب کلیک کنید.
بعد از چند ثانیه به صفحه ی checkout منتقل خواهید شد. این صفحه شامل چند بخش میشود که همه ی آنها را قدم به قدم توضیح میدهیم.
در قدم اول شما باید اطلاعات مربوط به جزئیات صورتحساب خود را اعم از: نام و نام خانوادگی، کشور، شهر، استان، آدرس محل زندگی یا شرکت و مجموعه، شماره تلفن، کدپستی و نشانی ایمیل را وارد کنید و بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.
اگر در زمان افزودن طرح به سبد خرید، گزینه ی چاپ را زده باشید، (که به این معناست که طرح چاپ شده برایتان ارسال گردد) و اگر طرح چاپ شده به یک آدرسی به غیر از آدرس ثبت شده در حساب کاربری شما ارسال خواهد شد با زدن گزینه ی حمل و نقل به یک آدرس متفاوت میتوانید یک آدرس دوم تعریف کنید و همچنین میتوانید توضیحات مدنظرتان را در کادر پایینی درج کنید؛ در غیر اینصورت هیچگونه تغییراتی را در این صفحه اعمال نکرده و بر روی دکمه بعدی کلیک کنید. همچنین میتوانید با استفاده دکمه قبلی به صفحه ی قبل بازگردید.
در صفحه ی سوم یا بازبینی، یک شرح خلاصه از سفارشتان به شما نمایش داده میشود و اگر کد تخفیفی داشته باشید میتوانید در این صفحه وارد کرده و با استفاده از دکمه اعمال کد تخفیف، آنرا بر روی مبلغ کل خریدتان اعمال کنید. بعد از بررسی نهایی بر رو یدکمه بعدی کلیک کنید تا به صفحه پرداخت منتقل شوید.
در صفحه پرداخت، شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. بعد از آن بر روی پذیرش قوانین سایت کلیک کنید و بر روی ثبت سفارش بزنید تا به صفحه پرداخت منتقل شوید و عملیات پرداخت را انجام دهید.