سازمانها و شرکتها در راستای تحقق اهداف و چشمانداز خود فعالیتهای مختلف و پیچیدهای را انجام میدهند. اما سازمانهای برتر و پیشرو فعالیتها و فرایندهای کسب وکاری خود را هوشمندانه، به موقع، یکپارچه، باکیفیت و با صرف منابع و هزینهی موثر انجام میدهند. اجرای فعالیتها بهشیوهای متفاوت، درواقع رمز برتری این شرکتها یا سازمانها در بازارهای بهشدت رقابتی امروزی است. بازاریابی و ارتباطات شامل مجموعهای از فعالیتها و تلاشها است که نقش کلیدی و موثری در رشد و توسعهی سازمانها و شرکتها ایفا میکند. گرچه بازاریابی و ارتباطات از دیرباز مورد استفاده بوده است اما در دهههای اخیر رشد علمی قابل توجهی در این زمینه رخ داده است و شرکتهای پیشرو و موفق اقدامات و ابتکارات بازاریابی، فروش و تبلیغات را با بهکارگیری اصول علمی و کنترل اثربخش اجرا، زمان و هزینه انجام میدهند.
کانون طراحان هزاره سوم با بیش پانزده سال سابقه، مجموعهای است که قادر است زنجیره کاملی از خدمات مدیریت بازاریابی را به شرکتها و سازمانها ارائه دهد. این مجموعه در انتخاب شرکتها و سازمانهای برتر پیشرو است زیرا طراحان هزاره سوم مزیتهای زیر را در عرصهی بازاریابی و تبلیغات در اختیار مشتریان خود قرار میدهد:
تمرکز . هوشمندی . خلاقیت . برتری عملیاتی . کیفیت خدمات .
طراحان هزاره سوم خود را یک شرکت تبلیغاتی یا هنری نمیداند. ماموریت اصلی و بنیادی هزاره سوم ارائهی راهحلهای یکپارچه، مقرون بهصرفه و بسیار موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینههایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعهی برند، بازاریابی داخلی و توسعه بازار است. واحدهای تحقیقاتی، هنری و اجرایی شرکت عواملی هستند که بهطور هوشمندانه راهحلهای ارتباطی و تبلیغاتی توسعه یافته برای هر مشتری را به واقعیت تبدیل میکنند.